آدونیا

دلم تنگــ غروب کربلاستــــــ

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

غروب ها که می شود یاد کربلا می افتم،یاد بغض و اشکی که وقت غروب به سراغت می آمد و همرنگ می شد با آسمان خونین رنگ کربلا

قبل از رفتنم به کربلا عکسی دیده بودم درباره غروب کربلا ؛ باخودم میگفتم خب غروب که غروبه مگه غروب هر شهری با کربلا فرق داره؟

فرق داشت،کربلا که رفتم و غروبش را با چشم های خودم دیدم فرق داشت

با غروب های تهران فرق داشت

با غروب همه جا فرق داشت

غروب کربلا "غروب کربلا" است

باید ببینی اش تا حس کنی چه می گویم و منظورم چه طیف رنگی در آسمان عراق است که انقدر دل آدم را میلرزاند...


#فوتو بای می

#غروب اربعین 91

 #کربلا


  • reyhane panahi

نظرات (۳)

سلام.سالی سرشار از سلامتی و عاقبت بخیری برایتان آرزومندم..التماس دعا
من محتاجم
محتاج یک اسمانی که با بقیه ی اسمانها فرق دارد
و محتاج یک دوست
که زیر همان اسمان
برای حال زارم ، دعا بخواند ... دعا ... .....

امضا: یک کربلا نرفته مجنون
پاسخ:
با همین حالی که وقت غروب ها دارم
برای دلِ کربلا نرفته ات دعا میکنم

امضا:یک کربلا رفته عاشق
سلام عزیزم
خوبی؟ نه بابا چرا شرمنده... :)
مبارکه..خیلی قشنگه وب جدید .
ممنونم..ان شاءالله خوشبختی و عاقبت بخیری همه جوونا..
شما که تو اولویت هستین :)
پاسخ:
مرسی
من؟؟؟؟اولویت؟؟؟؟نه بابا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی