آدونیا

به وقت کراسه

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

همیشه فضای دنج کافه ها را دوست داشته ام،جایی که همیشه بوی خوب قهوه می دهد و وسط کافه هم یک پیانو جا خوش کرده و تو میتوانی به صدای خوب و آرام پیانو گوش دهی...

کافه کتاب ها از کافه های معمولی دوست داشتنی ترند،جایی که با کلی کتاب خوشگل عجین شده باشد و بوی خوب قهوه در فضایش بهترین جایی است که می تواند مرا به سمت خودش بکشاند

کافه کراسه یکی از بهترین کافه های تهران است که بین ماها معروف است به "پاتوق بچه مذهبی ها"

کافه ای که یک روز در میان زنامه و مردانه است و فضایش بی نهایت آرام و صمیمی و عالی است...جایی که تو میتوانی بعد از یک روز خسته کننده و کلاس های زجرآور(!) به آنجا بروی و خستگی درکنی و در کنارش هم به غذای روحت برسی

پیشنهاد من به تهرانی های همشهری ام کافه کراسه است که مطمئنم با یک بار رفتن مهمان دائم و همیشگی اش می شوند

پ.ن؛پیشنهاد دیگرم برای همشهری ها کافه اوریانت و کافه کتاب مرکزی است که هردو در انقلاب هستند

اگر رفتید،خوش بگذرد



 

  • reyhane panahi

نظرات (۸)

اینجا نه پادگان است و نه یک منطقه جنگی.
اما کارزار همان کارزار است و صحنه ها هرآنچه که بارها دیده ایم و شنیده ایم.
اینجا مستند مسابقه "فرمانده" است.

به روز می شوم با "فرمانده" 
رأس ساعت 22
پس از پخش آخرین قسمت مستند مسابقه فرمانده
من دلباخته ی همین بی قید و بند زندگی کردن های توام.
شیفته ی "من مرد زندگی نیستم"های تو!


به روزم با "چ مثل چمران"
سال پر از اتفاقات خووووب را برایت آرزومندم عزیزم
توهم برای من کمی ، دعا کن

عیدت فاطمی :)
  • یاسمن مجیدی
  • سلام ریحانه جان.خوبی؟سال نو پیشاپیش مبارک.راستی یک خواهش دارم.از این به بعد هروقت به روز میشی حتما حتما خبرم کن.باشه خواهری؟
  • یاسمن مجیدی
  • سلاااام.
    من هنوز نرفتم کراسه.ولی تعریفش رو زیاد شنیدم.
    پاطوق:
     انقلاب،ابتدای جمالزاده شمالی،بعد چهارراه فرصت،نبش پروین،پلاک 199
    اونجام خیلی خاصه.

    این جمله آخرت عالی بود یعنی...دختر همسایه :)) چقدر دلم برا کلاه قرمزی تنگه
    پاسخ:
    سلااااام
    میگم یاسمن دقت کردی بیشتر این کافه های خوب تو انقلابن؟!
    .
    .
    .
    من دلم واسه ببعی و فامیل دور یه ذره شده :D
    سلام
    عه ریحانه یعنی این دختره خودتی؟
    عاقا ما بیاییم تهران اینجا به صرف قهوه دعوتمون میکنی؟ 
    خب یه چندتا پیشنهادم واسه برای بقیه ی مخاطبان در سراسر کشور بده ... ایران که فقط تهران نیست .. چقد تبعیض آخه ..چقد؟؟!! D:
    پاسخ:
    سلام
    نه من نیستم یکی از بچه هاس
    شما بیا تهران من کلی جاهای خوب خوب می برمت :)راستش من که اصفهان رو نمی شناسم!شما تو اصفهانی واسه ما پیشنهاد بده

  • یاسمن مجیدی
  • این روزها مالکیتی متفاوت می طلبد دلم.
    من برای درخت
    و
    درخت برای من.

    به روزم با "من و درخت"
  • یاسمن مجیدی
  • آخی...کافه کراسه.
    من کافه پاطوق رو هم دوست دارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی